Learn how to join our server and start playing in 60 seconds!
Play Now
  • Hey Guest, If you have any suggestions regarding the Forums/Website we would love to hear them!

Minigames Add /spectate for Elite

JacePlayZ

The Pika
Joined
Oct 16, 2019
Messages
1,181
Points
98
Minecraft Username:
JacePlayZ

Suggestion:
Add /spectate for Elite

Detailed description:
/spectate is a command where you can spectate other players when they are in a game. This should be added to Elite Rank. It being a 30$ rank, it should have more benefits. This will be fun!

Reason(s):
Elite rank is mostly cosmetic, only the Elite kit and coin/exp multipliers are useful. Other benefits are only that some of the cosmetics that require Elite rank, can be used. It doesn't even have /nick.
 

Arrly

Staff Member
Admin
Joined
Jul 22, 2020
Messages
19,371
Points
263
i mean what are you going to do about all the Titan players who wanted to buy Titan just for that :/
Titans have a very strong Titan kit in SkyWars as well as the exclusive /nick command and the ability to host private games. I don't think giving /spectate to Elite would affect them much.
 

UpperGround

Great Reporter
Joined
Jul 1, 2019
Messages
13,114
Points
248
+1ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
 

UpperGround

Great Reporter
Joined
Jul 1, 2019
Messages
13,114
Points
248
forgot to give a +1 ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
bruh moment ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
 

Silver Wing

The Pika
Joined
Mar 14, 2019
Messages
10,830
Points
238
bruh moment ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
yes ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ
 

UpperGround

Great Reporter
Joined
Jul 1, 2019
Messages
13,114
Points
248
yes ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ
yea
ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
 

Silver Wing

The Pika
Joined
Mar 14, 2019
Messages
10,830
Points
238
yea
ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
yup ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ
 

Crveni_Marlboro

Staff Member
Sr Mod
Joined
May 1, 2020
Messages
1,804
Points
103
+1 ㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤ ㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ
 
OP
OP
JacePlayZ

JacePlayZ

The Pika
Joined
Oct 16, 2019
Messages
1,181
Points
98
Lmao still not accepted, sad life.
 
OP
OP
JacePlayZ

JacePlayZ

The Pika
Joined
Oct 16, 2019
Messages
1,181
Points
98
Hope they add this with the bedwars update because now after elite kit got nerfed, it is useless lmao. The elite kit is worse than ingame kits.
 
OP
OP
JacePlayZ

JacePlayZ

The Pika
Joined
Oct 16, 2019
Messages
1,181
Points
98
-1 i really think helpers and highers should be able to use this and men ur talking to give it to elite ;-;
E you are just amd at me downvoting your suggestion and stating my big reasons lol. Can you like buy maturity man please ty. Idc !
 

HORROR_MC

Member
Joined
May 1, 2021
Messages
16
Points
3
E you are just amd at me downvoting your suggestion and stating my big reasons lol. Can you like buy maturity man please ty. Idc !
i was gonna create a suggession but i didnt :))))))))))))))))))))))))))) wtf is wrongwith my typing
 
OP
OP
JacePlayZ

JacePlayZ

The Pika
Joined
Oct 16, 2019
Messages
1,181
Points
98

Phantoom

Great Reporter
Joined
Jul 28, 2020
Messages
296
Points
43
-1 Because I can still /spec ez


jk i did +1 pls no kill
 

IIMoKeyy

Great Reporter
Joined
Oct 24, 2020
Messages
450
Points
58
I don't think that even titans should be able to spectate.
That command should be implemented only for staff members. not for lower ranks.
Zuga, spectate is helpful when you have a friend that you wanna see his game, or you had a hacker in your previous game, and you wanted to spectate him, however I do agree that it shouldn't be for Elite, or Titan.
 
Top