Learn how to join our server and start playing in 60 seconds!
Play Now

so we queued a unicorn...

Dytel

Banned
Joined
Aug 5, 2021
Messages
225
Points
33
lmao imagine cheating and trash talking so hard.. big boy developer and his puppy think they are good cuz they cheat and cant get banned cuz they can disable flags on them XDDDDDD ill report anyway but ik they are gonna deny cuz it will look bad on them that a developer casually cheating.. bet he will get a warning and continue cheating lmfao.. keep barking doggo
 

NotLoLo1818

Member
Joined
Jul 16, 2019
Messages
11
Points
3
lmao imagine cheating and trash talking so hard.. big boy developer and his puppy think they are good cuz they cheat and cant get banned cuz they can disable flags on them XDDDDDD ill report anyway but ik they are gonna deny cuz it will look bad on them that a developer casually cheating.. bet he will get a warning and continue cheating lmfao.. keep barking doggo
just get better at the game bro for real nirahz and wildabbee are one of the best players world wide they have the power of boyfriend x girlfriend
 

Dytel

Banned
Joined
Aug 5, 2021
Messages
225
Points
33
just get better at the game bro for real nirahz and wildabbee are one of the best players world wide they have the power of boyfriend x girlfriend
boyfriend x boyfriend.. also lmao if they are the best players why did they have to run so they can 2v1 me when they both have better gear lmao.. why did they need to pot on me multiple times whenever they see me.. why did they need to pearl and block clutch against me in a 2v1 XDD
 
OP
OP
W

WildAbbee

Pika Member
Joined
Feb 13, 2021
Messages
35
Points
8
boyfriend x boyfriend.. also lmao if they are the best players why did they have to run so they can 2v1 me when they both have better gear lmao.. why did they need to pot on me multiple times whenever they see me.. why did they need to pearl and block clutch against me in a 2v1 XDD
since you are a low level inexperienced bedwars player, i'm happy to provide my wisdom:

as a final you should avoid fights, as you can always get unlucky, whether from lag, being hit into a bad spot, the anticheat, or many other reasons
if you have a pearl and your fb jump doesn't launch you as you expected and you are going to die as a final, then you should use that pearl to, not die.
 
OP
OP
W

WildAbbee

Pika Member
Joined
Feb 13, 2021
Messages
35
Points
8
boyfriend x boyfriend.. also lmao if they are the best players why did they have to run so they can 2v1 me when they both have better gear lmao.. why did they need to pot on me multiple times whenever they see me.. why did they need to pearl and block clutch against me in a 2v1 XDD
also what's wrong with us being boyfriend and boyfriend? ;/
 

FrontTrx

New Member
Joined
Jun 10, 2020
Messages
4
Points
1
lmao imagine cheating and trash talking so hard.. big boy developer and his puppy think they are good cuz they cheat and cant get banned cuz they can disable flags on them XDDDDDD ill report anyway but ik they are gonna deny cuz it will look bad on them that a developer casually cheating.. bet he will get a warning and continue cheating lmfao.. keep barking doggo
How u even gonna hackusate wild and nirahz? are u fr that bald?
 

Dytel

Banned
Joined
Aug 5, 2021
Messages
225
Points
33
How u even gonna hackusate wild and nirahz? are u fr that bald?
yes.. got a prob? also this thread was locked lmao.. why is it open again
 
Last edited:

Skq1er

Banned
Great Reporter
Joined
Jul 27, 2019
Messages
339
Points
43
@Dytel don't worry I believe you @WildAbbee and @Nirahz stop cheating



Congrats for clutching against a unicorn 🦄 btw
 

_live_insaan_

Banned
Joined
Apr 28, 2021
Messages
175
Points
18
lmao imagine cheating and trash talking so hard.. big boy developer and his puppy think they are good cuz they cheat and cant get banned cuz they can disable flags on them XDDDDDD ill report anyway but ik they are gonna deny cuz it will look bad on them that a developer casually cheating.. bet he will get a warning and continue cheating lmfao.. keep barking doggo
Mans talking big + imagine a developer will just hack to fight a rando and even if they want that badly they could just do /gamemode creative
 

Dytel

Banned
Joined
Aug 5, 2021
Messages
225
Points
33
Mans talking big + imagine a developer will just hack to fight a rando and even if they want that badly they could just do /gamemode creative
but they can closet cheat and would be much mroe fun for them lmao.. makes them feel better at the game
 

Dytel

Banned
Joined
Aug 5, 2021
Messages
225
Points
33
you sure talk a lot for not having any proof
u sure talk alot about someone who "claims" ur cheating even tho everyone that game hackusated u lmao.. and i do have proof.. ur buddy can show u the report ticket they deleted
 
Top